PPC reklama: Zapomeňte na neefektivní investice do marketingu

Vyrábíte anebo prodáváte produkt, případně vlastníte nějakou službu? Ve všech případech potřebujete, aby se o vás vědělo. Být na očích je to nejdůležitější. Máte-li totiž sebelepší zboží či služby, nikdy se s nimi bez kvalitního marketingu na světlo světa nedostanete! Alternativ propagace je spousta. Jen si vzpomeňte na televizní spoty, billboardy anebo jiné druhy reklam. Něco jsme zapomněli? Ano, vynechali jsme jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů současnosti – PPC reklamu. Právě na ni se zaměříme v následujících řádcích.

Co je PPC reklama a jak funguje?

Mít reklamu na internetu je dnes nezbytné. Míří sem totiž první kroky většiny potenciálních zákazníků. V online světě se s PPC reklamou setkáváme na každém kroku. Funguje na velmi jednoduchém principu. Je placená za prokliky, což prozrazuje samotná zkratka PPC pocházející z anglických výrazů Pay per Click. Obrovskou výhodou pro inzerenta je fakt, že platí pouze za to, co opravdu dostane. Zatímco na televizi se dívají mnohdy lidé, kteří reklamu vypínají nebo nevnímají, v PPC světě to funguje jinak. Kredit se vám odečte jen tehdy, když na vaši reklamní plochu někdo klikne.

Přesné cílení na zákazníky

Moderní kampaně dokážou bez problémů cílit na konkrétní skupinu lidí, která bude mít o produkt nebo službu zájem. Jednat se může například o mladé lidi, ženy, rodiče, důchodce anebo jedince působící v nějakých specifických odvětvích. Nastavení lze řešit ryze individuálně a maximálně efektivně.

Spolehněte se na specialisty v oboru

Víte, co je remarketing, případně jak řešit další reklamu na Facebooku a jiných sociálních sítích? Že ne? Každopádně se vyplatí u PPC kampaní a jiné online propagace vsadit na profesionály. I pokud spravujeme PPC reklamu, musí na vše dohlížet specialisté. Výbornou volbou je společnost PPCprofits.cz, která naplánuje a realizuje nejen PPC kampaně v systémech Sklik, Adwords či Etarget, ale postará se i o remarketing, real-time biding a efektivní kampaň na sociálních sítích.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *