Cvičení s kettlebelly pomůže ke kvalitnějšímu rozvoji svalstva

0
157

Nezáleží na tom, jestli toužíte po objemnějších svalech, větší síle, rychlejším běhu, pevnějším zdraví či potřebujete vybudovat mobilitu, nesmíte zapomenout na komplexní rozvoj celého těla. Nejspíše všichni z vás používají klasické jednoruční činky, velkou osu, hrazdy a další běžné vybavení, ale mnoho jedinců zapomíná i na pozitivní přínos kettlebellů. S čím vám pomohou?

Nové úhly

Základem svalového růstu i zpevnění je samozřejmě šokování jednotlivých partií takovým způsobem, aby se musely dané zátěži postupem času přizpůsobovat. Lidské tělo se totiž umí dokonale přizpůsobovat okolním podmínkám, aby se ochránilo. Pokud si tedy postupem času zvykne na určitý druh cvičení, zasekne se na místě a už nemá žádný důvod se dál rozvíjet.

Přesně z toho důvodu je potřeba zvyšovat zátěž, počet opakování, zkracovat pauzy mezi sériemi a zkoušet nové cviky, jejich variace i úhly. V daném ohledu jsou právě kettlebelly skvělou pomocí pro všechny sportovce. Jejich neobvyklý tvar nejen umožňuje poctivě zapojit všechny svalové partie, nýbrž pro ně bude představovat i naprosto novou zkušenost.

Vršek, střed i spodek

To platí jak pro nohy (dřepy, výpady i dřepy s výskokem), záda (mrtvý tah, rumunský mrtvý tah), břicho (ruský twist, sedy lehy), tak přirozeně i ruce (tlaky na ramena,upažování). Fantazii se meze nekladou a internet je plný skvělých rad i video návodů pro začátečníky, stejně jako pokročilé sportovce.

Chcete-li si pořídit tuto šikovnou pomůcku, podívejte se na internetové stránky známého obchodu pod odkazem strongmann.cz. Zmínění profesionálové nabízí pestrou škálu kvalitního fitness vybavení za bezkonkurenční ceny. Hlavně si nezapomeňte koupit adekvátní váhové provedení, abyste zvládli poctivě provádět jednotlivé techniky bez zranění.

Rate this post

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno