Sociální sítě jsou nejmocnějším reklamním nástrojem dnešní doby. Jak z nich dostat co nejlepší výsledky?

0
321

V posledních několika letech započal fenomén masivního přesouvání podnikatelských činností do prostoru online světa. Ten poskytuje ohromné možnosti a potenciál, ale je zároveň vysoce konkurenční oblastí. Z toho důvodu je neustále potřeba být vidět a propagovat svou značku šikovněji než vaši soupeři. Jak na to?

Je potřeba řešit cílení reklamy na určitou skupinu lidí?

Ještě před několika měsíci bylo naprostým základem propagace na Facebooku i Instagramu nastavení zobrazování reklamy pro určitý druh publika (nejčastěji dle věku a pohlaví). V současné době je však na základě statistik jasné, že marketing na sociálních sítích dosahuje lepších výsledků, pokud nemá nastavené specifické cílení. Datové algoritmy dokáží samy od sebe dost dobře určit, komu váš příspěvek ukazovat.

Optimalizace na konverze, nebo návštěvnost?

Věčná otázka, s níž se potýká digitální marketing. Ani jedna odpověď není správně, ba ani špatně. Je potřeba optimalizovat celý proces na základě vašich jednotlivých plánů. Chcete prodávat již zavedené zboží, získat CV a leady? Pak jsou konverze tou správnou cestou. Uvádíte novou kolekci, nebo chcete zákazníky informovat o nějaké novince jiného druhu? V takové situaci určitě volte návštěvnost. Ta vám zajistí nižší náklady na proklik a větší množství návštěv.

Neměňte nárazově rozpočet jednotlivých reklam o více než 30 %

Častá chyba velké spousty začátečníků je radikální změna rozpočtu již běžících příspěvků. Pokud se zmíněného omylu dopustíte, kompletně rozházíte veškerá naučená data dané propagace. Ta se následně musí začít učit znovu, a tím se rapidně sníží její účinnost na dlouhou dobu. Reklama na internetu je holt úplnou vědou, v níž se člověk musí neustále vzdělávat.

Nesnažte se vše zvládnout svépomocí

Nejvíce zdůrazňovaná a kriticky důležitá oblast. Mnoho nezkušených podnikatelů se snaží ušetřit a vytvářet si veškeré kampaně vlastníma rukama. V drtivé většině případů pouze vyhazujete své peníze z okna, znevýhodňujete se před konkurencí a snižujete sílu své značky. Chcete-li získat spoustu návštěv, popularity a pořádné obraty, je pro vás online agentura nutností. Jedině zkušení profesionálové přesně vědí, kam zasáhnout a jak celý systém vhodně nastavit.

Jednou z mála společností poskytujících kvalitní marketingové služby s reálnými výsledky je známá agentura BENEFICIO. Ta se specializuje nejen na tolik důležité sociální sítě, nýbrž i na tvorbu obsahu, e-mailing, strategii, datovou analýzu, PPC, SEO a další podstatné cesty k vytvoření ziskového podnikání. Podívejte se na její internetové stránky, prohlédněte si nabídku a nezapomeňte vyplnit nezávaznou poptávku. Chcete-li dosáhnout opravdových výsledků, vsaďte na profesionály.

Rate this post

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno